פרסום בגוגל
מה התחדש באפשרויות הפרסום במנועי החיפוש? ובכן, כמעט הכל. גוגל שכללה, הרחיבה והעצימה את כמות כלי הפרסום, שעומדים לרשותכם. תוכלו לבחור בין פרסום טקסטואלי, באנרים או סרטונים בכל אחד ממדיות הפרסום של גוגל
Google Adwords Search
מודעות טקסט בחיפוש , המהווה פרסום תשלום לפי קליק
Adwords Content Google
הופעת מודעות טקסט ברשת התוכן של גוגל בהתאם להקשר של תוכן
Google Display Network
באנרים ברשת התוכן של גוגל בהתאם לאתרים, שיבחרו על ידיכם, המפרסמים
Adwords Remarketing
שימוש בכלי שיווק מחדש, המאפשר לכם, המפרסמים, להציג מודעות באמצעות רשת התוכן של גוגל לגולשים, שנכנסו לאתר שלכם, אולם לא ביצעו בו את הפעולה, שהגדרתם
פרסום סרטוני וידאו ביוטיוב באמצעות מגוון כלים ופיצ’רים
click to call- פרסום במוביילֿ
תהליך ניהול קמפיין
קהל היעד שלכם נמצא בגוגל, אך כיצד תגרמו לו להגיע אליכם? להכירכם? לרצות לרכוש את המוצר או השירות שאתם מציעים? תהליך יעיל של הקמת הקמפיין וניהולו יסייע לכם בגיוס לקוחות חדשים, הגדלת המכירות והרחבת החשיפה למותג ולחברה
אסטרטגיה ותכנון
שלב זה מורכב מביצוע מחקר שוק בגוגל, יצירת קונספט פרסומי, התווית אסטרטגיית הקמפיין, הצבת מטרות ויעדים, קביעת מסגרת תקציבית והגדרת תכנית פריסת מדיה. במרבית המקרים, שימוש בגוגל מכוון ליעדי המרות (מכירות, הפניות עסקיות, הרשמה לניוזלטר). ישנם ערוצי פרסום, שמתאימים יותר למטרות מיתוג, הגברת חשיפה למותג והחברה, הגדלת הנוכחות ויצירת יתרון יחסי ב נהוג לשלב בין מספר ערוצי פרסום, על מנת להשיג יעדי כמות, איכות ועלות בהתאמה
הקמה
שלב ההקמה כולל הקמה ועיצוב של דפי הנחיתה לכל ההתקנים, עיצוב ובניית באנרים, מחקרי מילים וניסוחי מודעות הקמת הקמפיינים בהתאם לתכנית פריסת מדיה, איתור אתרים רלוונטיים לפרסום ברשת התוכן, הטמעת כלי מעקב, בקרה ומדידה
ניתוח תוצאות וניהול על בסיס קבוע
ניהול קמפיינים בהתאם לתוכנית פריסת מדיה על בסיס תקציב יומי ועל בסיס תקציב חודשי
ניטור וניתוח תוצאות בכל אחד מערוצי הפרסום בהשוואה למטרות והיעדים, שהוגדרו לקמפיין: כמות חשיפות, כמות כניסות, כמות צפיות בסרטוני וידיאו, כמות מכירות, כמות הפניות עסקיות, כמות הרשמות לניוזלטר, עלות ממוצעת לקליק, עלות ממוצעת להמרה
אופטימיזציה לכל ערוץ פרסומי בקמפיין, תוך ביצוע שינויים נדרשים בקמפיין: שינויים בעלות לקליק, שינויים בניסוחי המודעות, שינויים במילים, אופטימיזציה לדפי נחיתה ופעולות נוספות, שמטרתן לייעל את אפקטיביות הקמפיין
אופטימיזציה לכלל הקמפיין, תוך העברת תקציבים מערוץ פרסומי אחד למשנהו בהתאם לתוצאות הפעילות, מתוך מטרה לייעל את הקמפיין ולמקסם את תוצאותיו