שיווק במדיה החברתית
“פייסבוק נוצרה מתוך שליחות חברתית – להפוך את העולם לפתוח ומחובר יותר”. מארק צוקרברג

דברו איתנו

שיווק במדיה החברתית

פעילות ברשתות חברתיות יוצרת שיח עם קהל לקוחותיכם,  מאפשרת אינטראקציה דו-כיוונית, העברת מסרים שיווקיים והגברת רמת המעורבות.

יתרונות השיווק ברשתות חברתיות

 
פילוח קהל היעד

פרסום ב- Facebook ורשתות חברתיות נוספות מאפשרים לכם פניה לקהלי יעד מפולחים לפי גיל, מין ותחומי עניין ומדידה מדויקת של נתוני הקמפיין ותוצאותיו.

פרסום יצירתי

שימוש ברשתות חברתיות מאפשר לכם להציג פרסום יצירתי, החורג מהמסגרות הנוקשות של אתר האינטרנט. ניתן לעשות שימוש גם  באפליקציות וסרטונים לצורך העברת מסרי המותג והחברה באופן קריאיטיבי.

מיתוג החברה

יצירת שיח סביב המותג או החברה וחיזוק הקשרים בין החברה ללקוחותיה, תוך ביסוס שמות המותגים.

שיווק ויראלי       

יצירת  מעגלים שניים ושלישיים של חשיפה ויראלית באמצעות תכנים, אפליקציות וסרטונים.

שיפור התקשורת עם הגולש

עליכם ליצור תכנים, המותאמים לקהל הגולשים שלכם ברשתות החברתיות. התכנים יאפשרו לכם ליצור אינטראקציה דו-כיוונית מידית עם הגולשים ולספק מענה בזמן אמת. התכנים יעודדו את לקוחותיכם לשאול שאלות, להביע דעות, לחלוק חווית הקשורות למותג ולשתף אתכם בתחושותיהם לגבי החברה.

דברו איתנו

רוצים להמיר לקוחות פוטנציאליים
ללקוחות נאמנים?

שלבי השיווק ברשתות חברתית

התווית אסטרטגיה שיווקית

התווית האסטרטגיה השיווקית בהתאם לעולמות התוכן של החברה או תחום העיסוק. תהליך זה מורכב ממיפוי נישה, מיפוי תחרותיות, מיפוי קובעי דעה ובחינת רשתות חברתיות רלוונטיות לפעילות. בשלב זה עליכם לבחור את המטרות הרלוונטיות לפעילותכם העסקית מתוך מגוון המטרות לפעילות ברשתות החברתיות:

  • יצירת נוכחות ברשת האינטרנט וחיזוק שם המותג והחברה.
  • הגדלת קהל לקוחותיכם.
  • הפצת מסרים שיווקיים.
  • יצירת “מועדון חברתי” בלעדי ואינטראקטיבי.
  • הפיכת לקוחותיכם  ללקוחות “נאמני חברה”.
  • חיזוק קשרי לקוחות.
  • שיפור איכות השירות ללקוחותיכם.
  • יצירת ערכים מוספים לקהל היעד.
  • יצירת פעולות כדוגמת, הפניות עסקיות, הרשמה לניוזלטר, הורדת דמו והורדת אפליקציות.

הקמת פעילות ברשתות חברתיות    

תוכלו להקים בלוג וממנו ליצור קישוריות לעדכונים ברשתות חברתיות רלוונטיות או להקים פעילות בכל אחת מהרשתות החברתיות: להקים פרופיל עסקי או קבוצה בפייסבוק, להקים פעילות ב- Linkedin,Twitter,Google+, Pinterest, Instegram, Flicker או כל רשת חברתית אחרת המתאימה לקהל היעד שלכם  ולתחום עיסוקכם.

פרסום ברשתות חברתיות   

מרבית הרשתות החברתיות מציעות כלים לפרסום בשיטות מגוונות באמצעות מודעות טקסטואליות, באנרים וסרטוני וידאו. פרסום לאורך זמן מהווה אמצעי יעיל לבניית קהילת גולשים סביב המותג או החברה.

תהליך הפרסום מורכב ממספר שלבים:

  • יצירת קריאייטיב.
  • ניסוח מודעות והקמת באנרים.
  • פילוח קהל היעד באופן מדויק ככל הניתן.
  • הטמעת כלים למדידה של נתוני הקמפיין ותוצאותיו.
  • אופטימיזציה של הקמפיין לצורך ייעול תוצאותיו.

פיתוח אפליקציות     

לאפליקציות השפעה מרובה על היקף החשיפה למותג, הגדלת קהל הלקוחות ויצירת ערכים מוספים לקהילת המותג. כוחן של האפליקציות טמון בהפצתן הויראלית על ידי הגולשים.

ניהול פעילות ברשתות חברתיות

עליכם לנהל באופן שוטף, עקבי ולאורך זמן את הקהילה באמצעות יצירת נושאי שיח רלוונטיים, שמהווים תשתית פורה לאנטרקצייה הדו-כיוונית עם הקהילה.הפניה לקהל היעד מבוצעת במקום ובזמן, שנבחרו על ידו ולכן גוברת מידת נכונותו לחזק את הקשר עם המותג, להטמיע את מסרי החברה ולהגדיל את מידת מעורבותו. עליכם לייצר מגוון פעולות, שמטרתן לחזק את הקשר עם חברי הקהילה, להגביר את מידת מעורבותם, נאמנותם ומחויבותם (“engagment”) למותג או החברה. מומלץ להתוות אסטרטגיית תוכן בהתאם למטרות והיעדים, שהוגדרו, בתחילת הפעילות.

מעקב, מדידה ובקרה

המעקב אחר ניטור הפעילות ותוצאותיה חיוני לא רק להבנת תוצאותיה אלא גם להחלטה על נפח הפעילות העתידית בתחום. קיים מגוון מדדים, שעליכם לנתח בהתאם למטרות והיעדים, שהוגדרו, כדוגמת, גידול בכמות החברים בקהילה, גידול בכמות הלייקים, הגברת רמת המחויבות “engagemet” וגידול בכמות הפעולות, שהוגדרו בתחילת הפעילות.

מה אנחנו יכולים לעשות בשבילכם?

דברו איתנו