שיווק ביוטיוב
"פייסבוק, טוויטר ויוטיוב הם אבני היסוד של כל אסטרטגית מדיה חברתית". צ'אד הארלי

צרו קשר

שיווק באמצעות YouTube

YouTube הוא אחד מערוצי השיווק המובילים בתחום הדיגיטלי הן כאפיק תומך בקידום התוצאות הטבעיות במנועי חיפוש, הן כחלק מהפעילות ברשתות החברתיות והן כערוץ פרסומי נוסף.

תוכלו לפרסם  בערוץ YouTube, על מנת להשיג מספר מטרות:

  • מיתוג והגברת חשיפה לחברה.
  • הגברת הנוכחות הדיגיטלית.
  • יצירת יתרון יחסי ב- Web למותג או לחברה.


פרסום ב- YouTube מציע כלים מתקדמים לפילוח קהלי היעד בהתאם למגוון האפשרויות, שמציעה רשת הפרסום של גוגל "Google Display Network" :

  • שיווק מחדש –Remarketing
  • אפיון דמוגרפי של קהל היעד–Demographic Groups
  • מיקוד תוכן – Contextual Targeting
  • מיקוד נושאים – Topics
  • קטגוריות עניין – Interest categories
  • מיקומי המודעות -Placements

דברו איתנו

רוצים להמיר לקוחות פוטנציאליים ללקוחות נאמנים?

חלופות לשיווק ב- YouTube

קידום אורגני של סרטוני וידאו

תהליך אופטימיזציה לסרטוני וידאו ב- YouTube עשוי להוביל לאינדוקס מהיר ואיכותי הסרטונים וקידומם בתוצאות הטבעיות במנועי חיפוש.

פרסום ב- YouTube באמצעות "True View"

סרטון המפרסם מוצג כפתיח לפני תחילת הסרטון המבוקש לצפייה על ידי הגולש בשיטת "Push". הגולש עשוי לבחור לדלג על סרטון המפרסם או לצפות בו. התשלום בשיטה זו הוא במודל  עלות לצפייה – "CPV". אולם, התשלום יבוצע רק במקרה שהגולש בחר לצפות בסרטון הפרסומי עד סיומו או במשך 30 שניות לכל הפחות.

פרסום ב- YouTube באמצעות "Promoted Video"

מודעת הפרסום מוצגת כמודעת טקסט בשילוב תמונה מתוך סרטון המפרסם. הפרסום מבוצע בשיטת "Pull" לפיה סרטון המפרסם יוצג רק לאחר שהגולש לחץ על המודעה לצורך הצפייה. אף בשיטה זו התשלום הוא לפי  עלות לצפייה – "CPV".

הקמת ערוץ ממותג ב- YouTube

הקמת ערוץ ממותג ב- YouTube מהווה כלי מיתוגי מתקדם ורב חשיבות, שעשוי ליצור בידול ויתרון יחסי.

מה אנחנו יכולים לעשות בשבילכם?

דברו איתנו
נגישות