פרסום באינטרנט
" פרסומת שאינה מוכרת, היא אינה פרסומת יצירתית." דייוויד אוגילבי

דברו איתנו

פרסום באינטרנט

פרסום בגוגל

מה התחדש באפשרויות הפרסום במנועי החיפוש? ובכן, כמעט הכל. גוגל שכללה, הרחיבה והעצימה את כמות כלי הפרסום, שעומדים לרשותכם. תוכלו לבחור בין פרסום טקסטואלי, באנרים או סרטונים בכל אחד ממדיות הפרסום של גוגל.

  • מודעות טקסט בחיפוש Google Adwords Search, המהווה פרסום מבוסס תשלום לפי קליק – PPC .
  • הופעת מודעות טקסט ברשת התוכן של גוגל בהתאם להקשר של תוכן Adwords Content Google.
  • באנרים ברשת התוכן של גוגל Google Display Network בהתאם לאתרים, שיבחרו על ידיכם, המפרסמים.
  • שימוש  בכלי שיווק מחדש  Adwords Remarketing, המאפשר לכם, המפרסמים, להציג מודעות באמצעות רשת התוכן של גוגל לגולשים, שנכנסו לאתר שלכם, אולם לא ביצעו בו את הפעולה, שהגדרתם.
  • פרסום סרטוני וידאו ב- YouTube באמצעות מגוון כלים ופיצ'רים.
  • פרסום במובייל תוך שימוש ב "click to call".

תהליך ניהול קמפיין

קהל היעד שלכם נמצא בגוגל, אך כיצד תגרמו לו להגיע אליכם? להכירכם? לרצות לרכוש את המוצר או השירות שאתם מציעים? תהליך יעיל של הקמת הקמפיין וניהולו יסייע לכם בגיוס לקוחות חדשים, הגדלת המכירות והרחבת החשיפה למותג ולחברה.

אסטרטגיה ותכנון

שלב זה מורכב מביצוע מחקר שוק בגוגל, יצירת קונספט פרסומי, התווית אסטרטגיית הקמפיין, הצבת מטרות ויעדים, קביעת מסגרת תקציבית והגדרת תכנית פריסת מדיה. במרבית המקרים, שימוש ב- Google Search מכוון ליעדי המרות (מכירות, הפניות עסקיות, הרשמה לניוזלטר). ישנם ערוצי פרסום, שמתאימים יותר למטרות מיתוג, הגברת חשיפה למותג והחברה, הגדלת הנוכחות ויצירת יתרון יחסי ב- Web. נהוג לשלב בין מספר ערוצי פרסום, על מנת להשיג יעדי כמות, איכות ועלות בהתאמה.

הקמה

שלב ההקמה כולל הקמה ועיצוב של דפי הנחיתה לכל ההתקנים, עיצוב ובניית באנרים, מחקרי מילים וניסוחי מודעות הקמת הקמפיינים בהתאם לתכנית פריסת מדיה, איתור אתרים רלוונטיים לפרסום ברשת התוכן, הטמעת כלי מעקב, בקרה ומדידה.

ניתוח תוצאות וניהול על בסיס קבוע

  • ניהול קמפיינים בהתאם לתוכנית פריסת מדיה על בסיס תקציב יומי ועל בסיס תקציב חודשי.
  • ניטור וניתוח תוצאות בכל אחד מערוצי הפרסום בהשוואה למטרות והיעדים, שהוגדרו לקמפיין: כמות חשיפות, כמות כניסות, כמות צפיות בסרטוני וידיאו, כמות מכירות, כמות הפניות עסקיות, כמות הרשמות לניוזלטר, עלות ממוצעת לקליק, עלות ממוצעת להמרה.
  • אופטימיזציה לכל ערוץ פרסומי בקמפיין, תוך ביצוע שינויים נדרשים בקמפיין: שינויים בעלות לקליק, שינויים בניסוחי המודעות, שינויים במילים, אופטימיזציה לדפי נחיתה ופעולות נוספות, שמטרתן לייעל את אפקטיביות הקמפיין.
  • אופטימיזציה לכלל הקמפיין, תוך העברת תקציבים מערוץ פרסומי אחד למשנהו בהתאם לתוצאות הפעילות, מתוך מטרה לייעל את הקמפיין ולמקסם את תוצאותיו.

דברו איתנו

רוצים להמיר לקוחות פוטנציאליים
ללקוחות נאמנים?

הדגשים בניהול קמפיינים

מטרות ויעדים

חשוב להגדיר את המטרות והיעדים של הקמפיין, להתייחס לשאלות האם הקמפיין מיתוגי בבסיסו או ממוקד המרות. בהתאם לזאת להגדיר יעדים מדידים ברמת עלות-תועלת: כמות המרות(פעולות) עלות ממוצעת להמרה, ROI, כמות חשיפות, כמות כניסות ועלות ממוצעת לקליק.

קמפיינים מבוססי מילות חיפוש (PPC ) הם הבסיס לרוב הקמפיינים , כשמטרת הקמפיין הינה יצירת פעולות באתר: מכירות, הפניות עסקיות, הרשמה לניוזלטר, הרשמה למועדון לקוחות והורדת דמו.

דף נחיתה

הנכם נדרשים  להגדיר מהו דף הנחיתה המתאים לקמפיין לצורך הפניית הגולשים, להחליט האם להקים דף נחיתה ייעודי לקמפיין וחיצוני לאתר או להפנות את הגולשים לאתר. במידה והחלטתם להפנות גולשים לאתר עליכם להגדיר האם להפנותם לדף הבית באתר או לדף נחיתה ייעודי. חשוב שדף הנחיתה יהיה מותאם לכל ההתקנים כולל טבלייט ומובייל.

עליכם לוודא כי דף הנחיתה מתאים למטרות הקמפיין, כך למשל, בקמפיין מיתוגי יידרש מיקוד על קריאטיביות בדף הנחיתה, לעומת זאת בקמפיין מכוון המרות יידרש מיקוד בהיבטי ההנעה לפעולה.

אפשרויות הפרסום

עליכם לבחור את אפשרויות פרסום, בהן יעשה שימוש בקמפיין: מודעות טקסט, באנרים או סרטוני וידאו.

מדידה ובקרה

חשוב מאוד להטמיע מדידה תקינה, איכותית ומקצועית בכל אחד מערוצי השיווק: גוגל אדוורדס, גוגל אנליטיקס, click2call, A/B Testing וכלים נוספים בהתאם לסוג הערוץ השיווקי.

בעלות הקמפיין

חשוב לוודא כי  הקמפיין הוא בבעלותכם  ולא בבעלותו של מנהל הקמפיין, כשהקמפיין מנוהל על ידי מומחה PPC , כך שבמידה ותירצו להעביר את הקמפיין לניהולו של גורם אחר, תוכלו לעשות זאת בפשטות.

ותק, ניסיון ומקצועיות

מומלץ לבחון את ניסיונו הכללי של מנהל הקמפיין וניסיונו בתחום פעילותכם בפרט, תוך התייחסות לניהול קמפיינים בשוק הישראלי או בשוק הבינלאומי, סוגי המדיות ומנועי החיפוש, שבהם נוהלו הקמפיינים. כדאי לבחון באילו כלים עושה שימוש מנהל הקמפיין בתהליכי ההקמה, הניהול והמדידה.

הסמכה של גוגל

מומלץ לבדוק האם מנהל הפעילות עבר הסמכה של גוגל בתכנית השותפים של גוגל אדוורדס "Google Adwords Certified Partner" . יחד עם זאת חשוב לציין כי ישנם מנהלי קמפיינים ותיקים, מנוסים ומוכשרים, המפגינים רמת מקצועיות גבוהה ללא כל הסמכה מגוגל אדוורדס.

מה אנחנו יכולים לעשות בשבילכם?

דברו איתנו